Czytasz -> Skomentuj -> Motywuj !

sobota, 7 września 2013

Ważne ! /Allegra Alfa

Uwaga ! Tak się składa, że następny one-shot będzie inny....Specjalny ! Hinata dała mi wolną rękę. Nieświadoma tego co tak naprawdę uczyniła. Ten one-shot ma być mój. Ode mnie, dla mnie oraz ze mną ! A ty drogi czytelniku....Jego częścią. Więc czekaj cierpliwie, jeśli będziesz miał odwagę zobaczyć pewne tajemnicze miejsce. A do tego czasu dodaj coś od siebie ! Pozdrawiam Allegra Alfa ! 
Tu zobaczysz co masz zrobić: Link 

7 komentarzy:

  1. A kiedy mniej więcej zrealizujesz pozostałe zamówienia? < nie wywieram presji, tylko czekam na twoje one-shoty LeviHan z niecierpliwością> :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba sprawdzić poczekalnie xD Na razie mam dużo na głowie, ale sądzę, że one-shot specjalny i rozdział powinien być jak najszybciej ^^

      Usuń
  2. Przepraszam, ale kiedy zostanie zrealizowane ( mniej więcej) jakieś zamówienie? :D I czy wiesz czy może jakiś one-shot jest w trakcie pisania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie one-shot specialny jest kończony oraz nowy rozdział..Co z innymi nie wiem. Szkoła niszczy życie ;/

      Usuń
  3. uuu będzie ciekawie ! Powodzenia Levy ! : *

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam, ale kiedy pojawi się coś nowego? I nie potrzebujecie pomocy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam...Ale szkoła i masa nauki..Wiele rzeczy mnie przerasta, ale walczę o to by coś szybko dodać.

      Usuń